Paplūdimio teniso rėmėjai ir rėmimo vertė

Paplūdimio teniso rėmėjai ir rėmimas

Paplūdimio teniso rėmėjai

,,Jei nori pakelti save, pakelk ką nors kitą.’’ (Booker T. Washington). Ši autoriaus citata puikiai atspindi renginių organizavimo ir jų rėmimo principą. Rėmėjai ir jų dalyvavimas renginiuose arba kitaip, renginio rėmimas - tai dviejų prekės ženklų partnerystė, bendradarbiavimas, siekiant abiems pusėms naudingų tokios partnerystės rezultatų. Tai procesas, kurio metu vyksta dvipusiai mainai.

Paplūdimio teniso rėmėjai

Rėmėjai remia renginio organizatorių suteikiant jam reikiamų naudų, t.y. remia finansiškai, produktais ar paslaugomis. Mainais už tai, rėmėjai įgauną privilegiją pasinaudoti vykstančio renginio pranašumais, pateikiant prekinį ženklą bei pristatant teikiamas paslaugas ar prekes renginio auditorijai. 
Susisiekime

Paplūdimio teniso rėmėjai ir integracijos renginyje pavyzdžiai

Rėmėjo integracija renginyje yra efektyvus būdas užmegzti artimą ryšį ne tik su jau esančiais klientais, bet ir būsimais. Partnerystei pristatyti ne tik naudojamas rėmėjo prekės ženklo logotipas informaciniuose skelbimuose apie renginį. Įsitraukti į renginio aplinką, būti pastebėtiems ir užmegzti ryšį su prekės ženklui svarbia auditorija galima įvairiais būdais:

Prieš renginį:

  • Rėmėjo logotipas renginio organizatoriaus internetinėje svetainėje.
  • Rėmėjo logotipas renginio plakatuose, stenduose, registracijos formose ir kitose planuojamose renginio sklaidos priemonėse.
  • Rėmėjų žymėjimas socialinėse medijose skelbiamuose renginio pristatymo, partnerių pristatymo įrašuose.
  • Renginio naujienlaiškis dalyviams ir potencialiems dalyviams, paminint renginio rėmėjus.

Renginio metu:

  • Rėmėjų pristatymas (prezentacija, vaizdo įrašas, stendas, rėmėjo atstovų dalyvavimas renginyje).
  • Rėmėjų dovanos ir prizai dalyviams su jų prekės ženklo logotipu.
  • Rėmėjų edukacijos, interaktyvi veikla, kurios metu gali bendrauti su renginio dalyviais.
  • Klausimų ir atsakymų rubrika, dirbtuvės
  • Paslaugų teikimas renginio metu (maisto, garso ir pan.)

Po renginio:

  • Specialūs rėmėjo pasiūlymai, pavyzdžiui, nuolaidos kodai.
  • Padėka rėmėjams (video, foto galerija, įrašai socialinėje medijoje ir kt.)

Renginio rėmimas ir jo naudos

Renginio rėmimas – svarbus ir naudingas reiškinys, nuolat vykstantys įvairiuose renginiuose. Sportas, įvairios varžybos ir turnyrai  – tokio bendradarbiavimo tarp renginio organizatorių ir verslų, atstovaujančių įvairius prekės ženklus – priešakyje. Prekės ženklo integracijos sporto renginyje, kaip rinkodaros strategijos komponento, vertės:

  • Prekės ženklo žinomumo didinimas.
  • Tikslinės auditorijos pasiekimas.
  • Reputacijos ir patikimumo kūrimas, vertybių palaikant konkrečią sporto šaką, demonstravimas.
  • Verslo santykių puoselėjimas.
  • Prekės ženklo ir konkrečių paslaugų ar produktų reklama tikslinei auditorijai.
  • Užmegztas ryšys su potencialiais klientais.
  • Pardavimų didinimas.
  • Socialinės atsakomybės vertės kūrimas.
  • Patrauklus įmonės įvaizdžio kūrimas.
  • Didesnis matomumas, nei konkurencinių prekės ženklų.

Paplūdimio teniso mokyklos partneriai

Bendradarbiaukime

PTM komanda

Jūsų klausimai visada laukiami ir žinute ar skambučiu. Susisiekime!